Zuid-Kivu - Reisverslag uit Congonhas, Brazilië van Lenie Postma - WaarBenJij.nu Zuid-Kivu - Reisverslag uit Congonhas, Brazilië van Lenie Postma - WaarBenJij.nu

Zuid-Kivu

Door: Lenie Postma

Blijf op de hoogte en volg Lenie

14 April 2014 | Brazilië, Congonhas

hee crackies,

vandaag gelant in zuid-kivu. ik dag hopen dat we naar de heroïne plantage's gaan. wat motte we andes in dit pokke land. Ik mis me huissie nu al. In de vlugt heb ik nog wa mensen leren kenne. best appart volk een of andere rus die nu in Nederland woon en een Rotterdammer waar ik altijd al wa tegen had. Maar wat mo je anders in dat vliegtuig doen.

Toen we gingen uitstappen begon de reisleider ineens over een jel die we moste verszinnen, wanne onzin. Ik dagt gaan we op reis moeten we nog wa doen ook daar heb ik tog nie voor betaald. wel ben ik blij dak de knuppel mee genomen het want als je ziet wat een volk hier rondloop. Vooral die vieze rotterdammers als ze een keer hun smoel ope trekken dan zijn ze de mijne. maar nu maar hopen dat we die plantages gaan zoeken.

en je weet,
Witte stad gangsters

Tags: p1c, A2, P1C, a2, Drama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Congonhas

t

Ripdeal in Waga de neppe 0317

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Trugreis

30 Mei 2014

laatste dag

30 Mei 2014

naar de markt geweest

14 April 2014

Zuid-Kivu
Lenie

De Chicagoboy uit de enige echte wittestad BFL niet te stoppen

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 1752

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

t

Landen bezocht: