laatste dag - Reisverslag uit Congonhas, Brazilië van Lenie Postma - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Congonhas, Brazilië van Lenie Postma - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Lenie Postma

Blijf op de hoogte en volg Lenie

30 Mei 2014 | Brazilië, Congonhas

jaja het is al weer de laatste dag. Ik heb slecht geslapen vannacht. ik dacht steeds terug aan vroeger. Smiddags zijn we met de andere toeristen in gesprek gegaan. ik zat in een groepje met 2 daklozen jongeren. een hooligan een buitenlandse lesbo. Iedreen vertelde zijn verhaal. ik vond het niet veel aan je problemen hou je toch voor jezelf nu we op rijs zijn moet je toch naar dingen toe gaan en lekker in de zon liggen niet over je problemen praten maarja gebeurt is gebeurt. nu richt ik me weer op de terugrijs.

gr Lenie

Tags: P1C, A2, DRAMA, CHE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Congonhas

t

Ripdeal in Waga de neppe 0317

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Trugreis

30 Mei 2014

laatste dag

30 Mei 2014

naar de markt geweest

14 April 2014

Zuid-Kivu
Lenie

De Chicagoboy uit de enige echte wittestad BFL niet te stoppen

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 1758

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

t

Landen bezocht: